Retour/Klachten
Wij zijn een gecertificeerde site waardoor wij verplicht zijn aan wettelijke kaders. Deze wettelijke kaders hebben betrekking op Retour, Levering, Garantie en Klachten.
Retour/Ruilen
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen of wilt ruilen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een ander product waar de voorkeur naar uit gaat. De klant heeft dan 14 dagen de tijd om de retour te melden. Na deze melding heeft de klant nog eens 14 dagen om het daadwerkelijk te retourneren. De terugbetaling dient binnen 14 dagen te geschieden.
Bij retourneren krijgt u het volledige orderbedrag gecrediteerd. Zowel bij retourneren als bij ruilen zijn de retourkosten voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 9,25 per pakket, raadpleeg de website van uw vervoerder. Indien u hiervan gebruik maakt dient het product compleet en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is. Om gebruik te maken van een van deze rechten kunt u contact met ons opnemen via info@grispentechniek.nl
Levertijd/Verkeerd bezorgadres
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. De levertijd staan aangegeven bij de product. Indien nodig wordt de afleverdatum verder afgestemd met de klant. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag of op afgesproken datum tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van levering niet garanderen. Heeft u geen product gekregen of heeft u per ongeluk een foutief adres doorgegeven dan is het belangrijk dit direct bij ons te melden op tel +31 6 42029237.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Het kan wel eens voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@grispentechniek.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Bij vragen neem contact met ons op, stuur een mailtje naar info@grispentechniek.nl of bel met +31 6 10544307 of +31 6 42029237